søndag 5. februar 2012

skammer meg...

ja det gjør jeg virkelig!!!
for jeg er knalldårlig til å blogge!!! Siste innlegget var i oktober... fysj!
Men, jeg gjør et nytt forsøk! og lover bedring, virkelig! 

Jeg ser det er Ellie som dominerer bloggen min...
Men nå har jeg tenkt å dedikere dette innlegget om meg selv, og min hobby; 
Scrapping!
Vi er en fantastisk flott gjeng som møtes dann og vann, og sitter å scrapper.
Koselig, fra enden til annen! 
I tillegg til selskapet, så er det masse inspirasjon å hente, vi deler også utstyr, noe som er meget praktisk! 

Nå kan du kose deg med å nyte synet av noen av kortene jeg har laget denne vinteren...

 Bestillingskort.

 Min kjære svigerinne, Line, måtte jo få kort til bursdagen sin.

 Pappan til Ellie måtte også få kort på sin dag.
Ble veldig fornøyd med dette kortet. 

 Innsiden av pappakortet.

 Jeg liker også å gjøre litt ut av baksiden...

 Kortene Valborg og jeg laget på treffet i vinter...







 Ellie er også kreativ! :D 

 Svigermor måtte også få et kort...




Til slutt et bilde av julens til og fra lapper...

Jeg hadde gått lei av å fargelegge trykk, og unngikk det så godt jeg kunne...
Men å gå over til pro maker tusjer ble min reddning!
Så takk Irene for du lånte bort dine... du fikk meg hekta! :) 

Nå går jeg bare å teller ned dager til neste stortreff på Eina, 
en opplevelse man bare må ha med seg!
Da blir det scrapping fra fredag til søndag...
og denne gangen med overnatting ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar